Jak sdílet přístup do Google Ads pro správu PPC kampaní?

Vybrali jste si PPC specialisty na kampaně s výkonem a potřebujete nasdílet přístupy do Google Ads vašeho e‑shopu? Mrkněte na stručný a praktický manuál, jak na to rychle a jednoduše. Na pár kliknutí.

Aby vám správa PPC kampaní e‑shopu přinášela reálné výsledky, potřebujeme mít nejdřív přístup k vašemu účtu Google Ads (dříve AdWords). Jedná se o naprosto běžný a bezpečný postup, bez kterého bychom nemohli vaše kampaně spravovat. Jak přístup do Google Ads účtu sdílet? Podívejme se na celý postup krok po kroku.

1. Přihlaste se do vašeho účtu Google Ads

2. V horní liště klikněte na ikonu klíče – „nástroje a nastavení“

3. V rozbalené nabídce vyberte možnost „Přístup a zabezpečení“

4. Klikněte na ikonu „✙“

5. Zadejte e‑mail specialistů, kterým chcete přístup nasdílet

Zadejte e‑mail PPC specialistů, kterým chcete přístup nasdílet, např. specialiste@nk‑online.cz a zvolte možnost "Správce". Přes tento e‑mail dostaneme přístup k vašemu účtu Google Ads.

A můžeme začít se správou vašich PPC kampaní!

Samozřejmě je možné tento přístup v přehledu uživatelů kdykoli odebrat. Ve chvíli, kdy to uděláte, už nemáme možnost se na váš účet podívat.

Pojďme přidat vašim kampaním na obrátkách

Díky profesionální správě PPC kampaní oslovíte nové zákazníky každý den. Přesným zacílením, vhodnou formou Google reklam a správným načasováním zobrazíme produkty vašeho e‑shopu tomu nejrelevantnějšímu publiku.

OMRKNĚTE DALŠÍ KNOW‑HOW ZE SVĚTA ONLINE MARKETINGU

Inspirujte se na blogu

NK Online | Fungující online marketing

Zavolejte nám

NK Online | Fungující online marketing

Napište nám e‑mail

NK Online | Fungující online marketing